Případová studie: První ročník festivalu Art & Design Fest

art_foto_david_peltan-0961SC Univerzita je jedním z důležitých kulturních prostor v táborském okrese. Působí v oblasti kultury od září 2014 (v návaznosti na dramaturgii, dnes již neexistujícího, klubu Recykle music baru Tábor) a přináší návštěvníkům spoustu kulturně-společenských akcí.

Až na pár výjimek je program centra kontinuální a skoro každý pátek pořadatelé nabízejí zajímavé koncerty, přednášky, besedy. Návštěvníkům přiváží známé i méně známe interprety, podporuje domácí hudební scénu a festivaly. Složení publika je tak vždy velmi rozmanité.

 

Společenské centrum Univerzita, Tábor (www.univerzitatabor.cz)

a Ing. Miroslava Trusková

Byli jsme osloveni kvůli spolupráci a propagaci festivalu Art & Design Fest Tábor
 
Cíl kampaně:
SC Univerzita chtěla primárně zvýšit povědomí o chystaném prvním ročníku festivalu. Nejen mezi stávajícími fanoušky, ale i mezi těmi novými, kteří o činnosti centra ještě vůbec nevědí. Informace byly průběžně zveřejňovány před samotným festivalem, ale i po jeho konání.

 

Cílová skupina:

  1. Osoby, které mají zájem o design, umění  i manuální tvoření.
  2. Ženy
  3. Rodiny s dětmi.
  4. Není důležitý věk ani bydliště. Více se zaměřit na jihočeský region.

 

Obsah kampaně:

Zvolili jsme vhodnou kombinace služeb našeho serveru, abychom dosáhli co nejlepších výsledků v informovanosti publika. V této kampani jsme se zaměřili pouze na on-line komunikační kanály, tedy na webový prostor serveru a jeho sociální profily, kdy dosah sdělení byl prezentován více jak 35.000 našich fanoušků a uživatelů. Kampaň odstartovala měsíc před akcí a trvala až do dne konání akce včetně.
report-sc-univerzita

  

  • Vložení akce do kalendáře akcí.
  • Nahrání a vystavení rotujícího plakátu na úvodní stránce webu.
  • TOP plakát. Zobrazení plakátu napříč celým webem na určených pozicích.
  • Vydání informací o chystaném festivalu na webu. Odkaz na článek ZDE.
  • Sdílení článku na sociálních profilech serveru kulturne.com – Facebook a Twitter.
  • Soutěž o vstupenky. Pro soutěž jsme využili další program centra. Odkaz ZDE.
  • Email marketing. Rozeslání informací o soutěži.
  • Sdílení soutěže na sociálních profilech kulturne.com – Facebook, Twitter
  • Dva dny před akcí proběhlo sdílení plakátu na FB profilu serveru.
  • Report z akce. Odkaz na report ZDE.

 

 

Kampaň v číslech:

TOP plakát

  • 13 dní zobrazení sdělení,5
  • 121 225 zobrazení na webu, 409 prokliků

Web

  • 418 přečtení soutěže / 65 zaslaných odpovědí
  • 1 178 kontaktů informováno o soutěži
  • 899 přečtení pozvánky před festivalem
  • 1 093 přečtení reportu

Facebook

  • 347 přečtení soutěže
  • 1 152 přečtení pozvánky před festivalem
  • 1 298 přečtení reportu z akce

 

Vyhodnocení kampaně:

Cíl kampaně byl naplněn ke spokojenosti klienta. Za minimální náklady jsme na web akce přivedli 409 uživatelů, kdy bylo provedeno 8 konverzí (přihláška prodejce na festival), zajistili informovanost o prvním ročníku festivalu pomocí článků a reportu, kdy jejich celková čtenost byla přes 4242 přečtení.

To vše za celkové náklady kampaně: 3 671Kč

 

report-sc-univerzita-13-10

náhled reportu TOP plakátu – 13.10.2016

Nahlédněte do reportu služby ZDE >>

 

Reakce klienta:

Podařilo se nám do Univerzity na pilotní 1. ročník přivést kolem 50 vystavujících, což je myslím úspěch. Vložené investice se nám vrátily s mírným ziskem zpět. Při prvním ročníku jde především o spokojenost všech zúčastněných, o dobrou návštěvnost akce a pak teprve o zisk. Pokud se povede první ročník, mají šanci na úspěch i další ročníky.

O akci se lidé dozvěděli z propagace, do které jsme vložily (s kamarádkou) především investici svého času (byly jsme na to pouze dvě), ale i vlastní finance. Akce se vydařila, návštěvníci i vystavující prodejci byli spokojeni. (Dle ohlasů lidé reagovali především na FB, kulturne.com, web akce, výlepy.) Sálem prošlo něco málo přes 600 návštěvníků.

Při propagaci festivalu jsme využily služby na webu našeho partnera kulturne.com. S tímto webem spolupracujeme již dlouho. Využívali jsme ho a využíváme i v současné době především při propagaci našich akcí ve Společenském centru Univerzita Tábor. Oceňuji jeho náplň a považuji ho za jeden z nejlepších kulturních webů v jihočeském regionu.

Za pořadatele festivalu
Šárka Dušáková Procházková a Ing. Miroslava Trusková

 

Líbí se vám tyto výsledky?

Nastavte si i vy kampaň pro svou akci, produkt nebo činnost..

 

Zanech komentář

Komentář